Cumu cumprà congelatori verticali specificamente per i supermercati? Sò generalmente furniti da i paesi d'origine o impurtati da altri paesi. U prezzu d'importazione hè circa 20% più altu ch'è u prezzu in u paese d'origine, secondu a marca è i parametri dettagliati. Per esempiu, i congelatori verticali cù porte in vetru varianu per a maiò parte da $ 1000 à $ 5000.
I fattori chì influenzanu u prezzu includenu e specificazioni di l'attrezzatura acquistata, i canali, a quantità è e cundizioni di u mercatu. I cambiamenti in ogni fattore ponu purtà à prezzi diversi, ciò chì hè equivalente à fluttuazioni aleatorie.
E specificazioni di l'equipaggiu implicanu principalmente fattori cum'è a capacità, e funzioni è i materiali. Per esempiu, i congelatori di piccula capacità (200-400L) costanu circa $ 1100, quelli di grande capacità (600L) costanu circa $ 2000, è u prezzu di i congelatori di capacità persunalizata pò esse determinatu in basa à e circustanze reali.
In termini di funzioni, e principali attuali includenu u cuntrollu intelligente di a temperatura, u risparmiu energeticu, a refrigerazione rapida è a sterilizazione, chì aumentanu u prezzu di u 40%. U risparmiu energeticu si riflette principalmente in l'adopzione di un'efficienza energetica di prima classe. U principiu di a refrigerazione rapida hè di fà chì u compressore funziona à alta velocità.
L'impattu di i canali nantu à u prezzu varieghja. Un prezzu di fabbrica bassu ùn significa micca necessariamente chì u prezzu finale serà bassu. Ci vole à nutà chì l'esportazioni di cummerciu esteru implicanu diverse procedure è costi. Alcune cumpagnie cummerciale specializate in l'esportazione di congelatori verticali sò ancu canali impurtanti. Quandu si compra, hè necessariu calculà u prezzu stimatu è fà una scelta per mezu di l'analisi.
Inoltre, ùn vi scurdate micca di i vantaghji di certi canali di vendita. Per esempiu, l'acquistu in massa da e fabbriche hè economicu, ma s'ellu si tratta di una sola unità fatta à misura, u prezzu hè spessu più altu. Dunque, certi canali di vendita sò ancu una bona scelta per l'attrezzatura verticale.
Quandu si tratta di acquisti, i scenarii d'usu generale sò i centri commerciali, i supermercati è e catene di magazzini, induve a quantità hè inevitabilmente grande. Certi fornitori offriranu sconti basati nantu à a quantità specifica, di solitu 2%-10%, è a gamma di sconti dipende ancu da a quantità effettiva.
Ci vole à nutà chì u prezzu d'impurtazione di e merchenzie cù articuli fragili cum'è u vetru hè di solitu più altu chè quellu di l'articuli ordinari micca fragili. I principali fattori d'influenza ponu esse analizati brevemente da trè dimensioni: costi logistichi, costi d'imballaggio è premi di risicu:
(1) Costi logistichi elevati
E porte di i congelatori verticali cuntenenu vetru, è l'articuli fragili anu esigenze più severe per u prucessu di trasportu. I metudi di trasportu più stabili (cum'è u trasportu di container cumpletu in u trasportu marittimu è pusizioni speciali in u trasportu aereu) devenu esse scelti per evità l'estrusione è a collisione in u trasportu LCL (Less than Container Load).
(2) Costi di imballaggio
Per riduce u tassu di danni, sò necessarii materiali di tamponamentu prufessiunali (cum'è schiuma, carta à bolle, pallet di legnu, cartoni antiurto persunalizati, ecc.), è ancu imballaggi persunalizati impermeabili è resistenti à a pressione. U costu di i materiali di imballaggio è i costi di imballaggio manuale sò significativamente più alti di quelli di e merci ordinarie.
(3) Prima di risicu implicita
L'impurtadori devenu suppurtà u risicu di danni à l'articuli fragili durante u caricamentu, u scaricamentu, u trasportu è u sdoganamentu. Puderanu avè bisognu di cumprà un'assicurazione di trasportu chì copre u "risicu di rottura" (a prima hè di solitu una certa percentuale di u valore di a merce). In casu di danni, saranu incurriti costi supplementari per u rifornimentu, u ritornu è u scambiu (cum'è u trasportu secundariu, u rimborsu di e tariffe, ecc.). Quessi costi di risicu saranu attribuiti indirettamente à u prezzu di l'impurtazione, furmendu una prima nascosta.
Inoltre, certi paesi anu norme d'ispezione di sdoganamentu più severe per l'articuli fragili (cum'è a verificazione di a conformità di l'imballu, i segnali di sicurezza, ecc.). S'ellu ci vole à risponde à esigenze d'ispezione supplementari, questu pò ancu aumentà una piccula quantità di costi operativi, affettendu ulteriormente u prezzu finale di l'importazione.
In riassuntu, u "megliu prezzu" per i cummercianti di picculi è medii dimensioni chì compranu una sola unità hè generalmente in a gamma media-bassa di u prezzu di basa (per esempiu, i mudelli refrigerati di 400L costanu $ 1100- $ 5500). Per l'acquisti in massa (5 unità è più), u megliu prezzu pò esse riduttu à 70%-80% di u prezzu di basa, è a priorità deve esse data à i canali in massa attraversu distributori o acquisti diretti da i pruduttori durante a bassa stagione, tenendu contu sia di u prezzu sia di u serviziu post-vendita.
Data di publicazione: 02-Set-2025 Visite:
