1c022983

Guida per l'usu di u frigorifero di riempimentu è manuale d'usu

Frigoriferi di riempimentu cummerciale sò largamente usati in industrie cum'è l'alimentariu è e bevande. Un usu currettu pò assicurà a freschezza di l'articuli, allargà a durata di vita di l'attrezzatura è riduce u cunsumu energeticu. Puderanu esse aduprati in riunioni all'apertu, viaghji è cuncerti. Per via di e so piccule dimensioni è di a bassa putenza necessaria, sò indispensabili per e famiglie.

 Frigoriferi di riempimentu cummerciale

I. Cumu installà è selezziunà

Prima, piazzatelu in un locu ben ventilatu, asciuttu è pianu, luntanu da fonti di calore è da a luce diretta di u sole. Per esempiu, tenetelu luntanu da stufe è radiatori, è evitate l'esposizione à longu andà à u sole di u cabinet. Lasciate abbastanza spaziu intornu. A cima deve esse almenu à 50 cm di distanza da u tettu, è i lati sinistro, destro è posteriore devenu esse almenu à 20 cm di distanza da altri oggetti per facilità a dissipazione di u calore è a manutenzione.

Siconda, lasciate ripusà da 2 à 6 ore prima di accendelu. Durante u trasportu, l'oliu di refrigerazione in u compressore pò spustassi, è accendelu subitu pò facilmente dannà u compressore.

In terzu locu, verificate l'alimentazione prima di l'usu per assicurà chì a tensione currisponde à i requisiti di l'equipaggiu. In generale, hè 220V/50HZ (187 - 242V). S'ella ùn currisponde micca, installate un regulatore di tensione automaticu di più di 1000W. Aduprate una presa dedicata separata, è a presa deve avè un filu di terra affidabile per impedisce scosse elettriche. Se a putenza...

II. À chì fà attenzione quandu si principia per a prima volta ?

Quandu l'utilizate per a prima volta, lasciate ripusà per 2 ore, poi cunnette l'alimentazione è lasciate chì u frigorifero viotu funziona per 2 à 6 ore per stabilizà u sistema di refrigerazione è ghjunghje à a temperatura preimpostata. Fate attenzione à i soni di u compressore è di u ventilatore durante u funziunamentu. Devenu funziunà senza intoppi senza rumori è vibrazioni anormali.

Quandu si principia per a prima volta, impostate una temperatura moderata. Per esempiu, impostate a temperatura di refrigerazione à circa 5 ℃. Dopu chì funziona stabilmente, aghjustatela secondu l'articuli almacenati. Diversi articuli anu diverse temperature adatte: 2 ℃ - 10 ℃ per e bevande, 5 ℃ - 10 ℃ per frutti è ligumi, 0 ℃ - 5 ℃ per i prudutti assignati ogni ghjornu è i prudutti lattieri, è - 2 ℃ - 2 ℃ per u pesciu frescu è e carni tagliate fine.

refrigeratore di lattine neru

III. Cumu almacenà è aghjustà a temperatura in l'usu cutidianu?

1. Piazzamentu Classificatu

Conservate l'articuli secondu i so tipi è a so durata di conservazione. Mette inseme articuli simili per evità di passà troppu tempu à frugà quandu si apre a porta, riducendu a perdita di fretu è u cunsumu d'energia. Per esempiu, tenete e bevande, l'alimentu è i medicinali separati.

2. Requisiti di imballaggio

- Aduprate cuntenituri sigillati o pellicola plastica per l'imballaggio per riduce a perdita d'acqua è a diffusione di l'odori è impedisce a contaminazione incrociata. Lasciate chì l'alimentu caldu si raffreddi à temperatura ambiente prima di mettelu per evità un aumentu bruscu di a temperatura in l'armariu, chì aumenterà u caricu di u compressore.

3. Spaziatura di piazzamentu

Lasciate una distanza adatta di circa 2-3 cm trà l'articuli per facilità a circulazione di l'aria fredda, migliurà l'efficienza di a refrigerazione è fà chì l'articuli sianu riscaldati uniformemente. Ùn conservate micca troppu articuli à tempu, senza superà a capacità di carica di u frigorifero.

4. Ajustamentu di a temperatura

- In estate, quandu a temperatura ambiente hè alta, aghjustatelu à e marce 1 - 3 per riduce a differenza di temperatura trà l'internu è l'esternu, riducendu u caricu è u cunsumu d'energia. In primavera è in autunnu, aghjustatelu à e marce 3 - 4. In invernu, quandu a temperatura ambiente hè bassa, aghjustatelu à e marce 5 - 7 per assicurà l'effettu di congelazione. Quandu a temperatura ambiente hè inferiore à 16 ℃, accendete l'interruttore di compensazione di bassa temperatura per assicurà u funziunamentu nurmale di u compressore.

5. Ajustamentu secondu i bisogni

Ajustate a temperatura secondu l'articuli almacenati. Pone a carne è u pesciu in fondu, à 2℃ - 4℃; mette i ligumi è i frutti in u stratu mediu o superiore, à 4℃ - 6℃; cunservate i prudutti lattieri è l'alimenti cotti secondu i requisiti.

6. Precauzioni per l'apertura è a chjusura di a porta

Evitate l'apertura è a chjusura frequente di a porta. Mantene u tempu d'apertura di ogni porta u più cortu pussibule per riduce a perdita d'aria fredda, mantene una temperatura stabile in l'armariu, allargà a durata di vita di l'apparecchiatura è riduce u cunsumu d'energia.

IV. Mantenimentu

Hè assai impurtante di mantene bè u frigorifero. Pulitelu regularmente (almenu una volta ogni 2 mesi). Staccate l'alimentazione elettrica, asciugate delicatamente u muru internu, i scaffali, i cassetti, ecc. cù un detergente neutru è acqua, poi asciugate u detergente cù acqua pulita, è infine asciugate cù un pannu asciuttu. Ùn aduprate micca detersivo in polvere, smacchiatore, talcu, detergente alcalinu, diluenti, acqua bollente, oliu, spazzole, ecc., perchè puderanu dannighjà u cabinet è u sistema di refrigerazione.

Fate attenzione à u metudu di pulizia esterna. Pulite a polvera è e macchie esterne per mantene lu pulitu è ​​bellu. Asciugate u cabinet è u corpu di a porta cù un pannu dolce. Asciugate regularmente a guarnizione di a porta cù acqua calda per mantene a so elasticità è allargà a so durata di vita.

Pulite u condensatore è u compressore ogni 3 mesi, spazzate via a polvere è i detriti nantu à u condensatore è u compressore per assicurà un bon effettu di refrigerazione. Spazzolate delicatamente a polvere cù una spazzola dolce senza dannà i cumpunenti.

4. Sè vo truvate furmazione di brina, quandu u spessore di a brina righjunghji i 5 mm, hè necessariu un scongelamentu manuale. Tagliate l'alimentazione elettrica, cacciate l'uggetti, aprite a porta è lasciate chì a brina si scioglie naturalmente, o mette una bacinella d'acqua calda à circa 50 ℃ per accelerà u prucessu di scongelamentu. Ùn raschiate micca a brina cù oggetti metallichi affilati per impedisce di graffià i tubi. Per i frigoriferi à raffreddamentu indirettu (raffreddati à aria), u scongelamentu hè generalmente automaticu. Durante u scongelamentu, a temperatura in l'armariu aumenterà per un cortu periodu, è a condensazione pò accade nantu à a superficia di l'alimentu, ciò chì hè nurmale.

5. L'ispezione di i cumpunenti hè ancu una parte impurtante di a manutenzione. Verificate regularmente se a guarnizione di a porta hè in bonu statu. S'ellu ci hè danni o deformazioni, rimpiazzatela in tempu per assicurà a prestazione di sigillatura. Verificate se u regulatore di temperatura funziona currettamente. Se a temperatura hè anormale, calibratela o riparatela in tempu. Fate attenzione à e cundizioni di funziunamentu di u compressore è di u ventilatore. Se ci hè rumore anormale, vibrazioni, o l'effettu di refrigerazione si deteriora, cuntattate un prufessiunale per a riparazione.

accensione di u refrigeratore di lattine

V. Precauzioni

Ùn conservate micca liquidi è gas inflammabili, esplosivi è volatili cum'è l'alcol, a benzina è u prufume in u frigorifero chì si riempie per evità u periculu.

U terrenu deve esse pianu. Un terrenu irregulare affetterà u drenaggiu. Un drenaggiu poveru affetterà a refrigerazione è danneggerà i cumpunenti cum'è u ventilatore.

S'ellu ùn hè micca adupratu per un bellu pezzu, staccate l'alimentazione elettrica, cacciate l'articuli, pulitelu bè è lasciate a porta aperta per impedisce a muffa è l'odori. Quandu l'utilizate di novu, seguitate i passi per a prima volta.


Data di publicazione: 09 lug 2025 Visite: