Ghjustu prima di ghjugnu 2025, un annunziu di u Dipartimentu di u Cummerciu di i Stati Uniti hà mandatu onde di scossa in tutta l'industria mundiale di l'elettrodomestici. À partesi da u 23 di ghjugnu, ottu categurie d'elettrodomestici fabbricati in acciaio, cumpresi frigoriferi cumminati, lavatrici, congelatori, ecc., sò stati ufficialmente inclusi in u scopu di l'inchiesta tariffaria di a Sezione 232, cù un tassu tariffariu finu à u 50%. Questa ùn hè micca una mossa isolata, ma una continuazione è espansione di a pulitica di restrizione cummerciale di l'acciaiu di i Stati Uniti. Da l'annunziu di "Implementazione di e Tariffe d'Acciaiu" in marzu 2025, à u cummentariu publicu nantu à a "prucedura d'inclusione" in maghju, è dopu à l'estensione di u scopu fiscale da e parti d'acciaiu à e macchine cumplete sta volta, i Stati Uniti stanu custruendu una "barriera tariffaria" per l'elettrodomestici fabbricati in acciaio impurtati attraversu una seria progressiva di pulitiche.
Hè da nutà chì sta pulitica distingue chjaramente e regule fiscali per i "cumponenti in acciaio" è i "cumponenti micca in acciaio". I cumponenti in acciaio sò sottumessi à una tarifa di a Sezione 232 di u 50%, ma sò esentati da a "tariffa reciproca". I cumponenti micca in acciaio, invece, devenu pagà a "tariffa reciproca" (cumprese una tarifa di basa di u 10%, una tarifa di u 20% ligata à u fentanyl, ecc.) ma ùn sò micca sottumessi à a tarifa di a Sezione 232. Stu "trattamentu differenziale" sottumette i prudutti di l'elettrodomestici cù diversi cuntenuti d'acciaiu à diverse pressioni di costu.
I. Una perspettiva nantu à i dati cummerciali: l'impurtanza di u mercatu americanu per l'apparecchi domestici cinesi
Cum'è un centru mundiale per a fabricazione di elettrodomestici, a Cina esporta un vulume significativu di i prudutti implicati in i Stati Uniti. I dati di u 2024 mostranu chì:
U valore di l'esportazione di frigoriferi è congelatori (cumprese e parti) versu i Stati Uniti hà righjuntu 3,16 miliardi di dollari americani, un aumentu di 20,6% annantu à l'annu precedente. I Stati Uniti anu rapprisentatu u 17,3% di u vulume tutale di l'esportazione di sta categuria, ciò chì ne face u più grande mercatu.
U valore di l'esportazione di forni elettrici in i Stati Uniti era di 1,58 miliardi di dollari americani, chì rapprisentanu u 19,3% di u vulume tutale di l'esportazione, è u vulume di l'esportazione hè aumentatu di 18,3% annantu à l'annu precedente.
U smaltitore di rifiuti di cucina dipende ancu di più da u mercatu americanu, cù u 48,8% di u valore di l'esportazione chì scorre versu i Stati Uniti, è u vulume di l'esportazione chì rapprisenta u 70,8% di u totale mundiale.
Fighjendu a tendenza da u 2019 à u 2024, eccettu per i forni elettrici, i valori d'esportazione di l'altre categurie implicate in i Stati Uniti anu mostratu una tendenza fluttuante à l'alza, chì dimostra pienamente l'impurtanza di u mercatu americanu per l'imprese cinesi di elettrodomestici.
II. Cumu calculà u costu? U cuntenutu d'acciaiu determina l'aumentu di e tariffe
L'impattu di l'aghjustamenti tariffarii nantu à l'imprese hè in fine riflessu in a contabilità di i costi. Pigliate un frigorifero fattu in Cina cù un costu di 100 dollari americani cum'è esempiu:
Sè l'acciaiu rapprisenta u 30% (vale à dì, 30 dollari americani), è a parte micca acciaiu hè di 70 dollari americani;
Prima di l'aghjustamentu, a tarifa era di 55% (cumprese a "tariffa reciproca", a "tariffa ligata à u fentanyl", a "tariffa di a Sezione 301");
Dopu à l'aghjustamentu, u cumpunente d'acciaiu deve suppurtà una tarifa supplementaria di a Sezione 232 di u 50%, è a tarifa tutale cresce à u 67%, aumentendu u costu per unità di circa 12 dollari americani.
Ciò significa chì più altu hè u cuntenutu d'acciaiu di un pruduttu, più grande hè l'impattu. Per l'apparecchi domestici ligeri cù un cuntenutu d'acciaiu di circa u 15%, l'aumentu di a tarifa hè relativamente limitatu. Tuttavia, per i prudutti cù un altu cuntenutu d'acciaiu cum'è i congelatori è i telai metallichi saldati, a pressione di i costi aumenterà significativamente.
III. A Reazione à Catena in a Catena Industriale: Da u Prezzu à a Struttura
A pulitica tariffaria di i Stati Uniti provoca parechje reazioni à catena:
Per u mercatu domesticu americanu, l'aumentu di u costu di l'elettrodomestici impurtati aumenterà direttamente u prezzu di vendita, ciò chì pò riduce a dumanda di i cunsumatori.
Per l'imprese chinesi, micca solu i profitti di l'esportazione saranu cumpressi, ma devenu ancu affruntà a pressione di i cuncurrenti cum'è u Messicu. A parte di apparecchi domestici simili impurtati da i Stati Uniti da u Messicu era inizialmente più alta di quella da a Cina, è a pulitica tariffaria hà basicamente u listessu impattu nantu à l'imprese di i dui paesi.
Per a catena industriale mundiale, l'intensificazione di e barriere cummerciale pò furzà l'imprese à adattà a so struttura di capacità di pruduzzione. Per esempiu, a stallazione di fabbriche intornu à l'America di u Nordu per evità i tariffi aumenterà a cumplessità è u costu di a catena di furnimentu.
VI. Risposta di l'impresa: A strada da a valutazione à l'azione
Di fronte à i cambiamenti di pulitica, l'imprese cinesi di elettrodomestici ponu risponde da trè aspetti:
Riingegneria di i costi: Ottimisà a proporzione di l'acciaiu utilizatu in i prudutti, esplorà a sustituzione di materiali leggeri è riduce a proporzione di cumpunenti d'acciaiu per mitigà l'impattu di i tariffi.
Diversificazione di u Mercatu: Sviluppà i mercati emergenti cum'è l'Asia Sudorientale è u Mediu Oriente per riduce a dipendenza da u mercatu americanu.
Collegamentu puliticu: Monitorà da vicinu i sviluppi successivi di a "prucedura d'inclusione" di i Stati Uniti, riflettà e richieste per mezu di l'associazioni industriali (cum'è a Filiale di l'Apparecchi Domestici di a Camera di Cummerciu Cinese per l'Importazione è l'Esportazione di Macchine è Prodotti Elettronichi), è sforzassi di ottene riduzioni tariffarie per mezu di canali conformi.
Cum'è attori principali in l'industria mundiale di l'elettrodomestici, e risposte di l'imprese chinesi ùn riguardanu micca solu a so propria sopravvivenza, ma affetteranu ancu a direzzione di ricustruzzione di a catena cummerciale mundiale di l'elettrodomestici. In u cuntestu di a nurmalizazione di l'attriti cummerciali, l'aghjustamentu flessibile di e strategie è u rinfurzamentu di l'innuvazione tecnologica ponu esse a chjave per navigà in l'incertezze.
Data di publicazione: 04/08/2025 Visite: