1c022983

Chì ghjè u spessore generale di u stratu d'isolamentu in un congelatore di ghjacciu?

L'amichi chì gestiscenu butteghe di dolci o butteghe di cunvenienza anu probabilmente scontru sta situazione sconcertante: dui congelatori di gelato impostati à -18 ° C puderanu cunsumà 5 kWh di elettricità in un ghjornu, mentre un altru usa 10 kWh. U gelato appena rifornitu mantene a so struttura liscia in certi congelatori, ma sviluppa constantemente brina è si indurisce in altri. A verità hè chì u spessore di u stratu d'isolamentu determina tranquillamente u risultatu.

ice cream freezer

Molti pensanu chì "un isolamentu più grossu hè sempre megliu", ma i veterani di l'industria sanu chì un spessore impropriu spreca energia è soldi o cunsuma spaziu di almacenamentu.

I. U spessore di l'isolamentu principale varieghja da 50 à 100 mm, adattatu per scenarii specifici

Ùn ci hè bisognu di circà senza fine - a gamma di spessori di l'insulazione di u core per i mobili per gelati si trova fermamente trà 50-100 mm. Tuttavia, questu ùn hè micca un valore fissu. Diversi scenarii d'usu è esigenze di temperatura richiedenu spessori completamente diversi.

Scenariu di mudellu/applicazione

Gamma di temperatura di destinazione

Spessore di l'isolamentu cunsigliatu

Ragione primaria

Picculi congelatori di gelato per usu domesticu (mini verticali/orizzontali)

da -12°C à -18°C

50-70mm

L'usu domesticu à bassa frequenza richiede un spessore minimu di l'isolamentu; equilibra a capacità di almacenamentu cù i bisogni basi di ritenzione di a temperatura

Vetrine Standard Commerciali (Magazinu di Convenienza/Negoziu di Dessert Verticali)

-18℃~-22℃

70-90mm

Aperture frequenti di e porte (decine à ghjornu), chì necessitanu un equilibriu trà a ritenzione di a temperatura è a superficia di visualizazione per impedisce una rapida perdita di fretu.

Unità cummerciali à l'apertu/à alta temperatura (mercati notturni/bancarelle à l'apertu)

da -18°C à -25°C

90-100mm

Fluttuazioni significative di a temperatura ambiente (per esempiu, estate fora 35℃+, internu di u cabinet -20℃). Un isolamentu grossu riduce u cunsumu d'energia è impedisce a cundensazione di u cabinet.

Armadi di almacenamentu à temperatura ultra bassa (grandi supermercati/vendita di gelati)

Sottu à -25°C

100-150mm

U almacenamentu di qualità industriale richiede temperature estremamente basse cù una ritenzione di temperatura senza compromessi; l'insulazione in schiuma PU ad alta densità hè cumunamente aduprata, è un spessore insufficiente pò purtà à u deterioramentu di u ghjacciu.

Una nota particulare: a cunservazione di u ghjacciu richiede norme d'isolamentu più strette. Cum'è parechji prufessiunali di u almacenamentu à fretu spartenu nantu à piattaforme cum'è Douyin, a cunservazione di u ghjacciu trà -22°C è -25°C richiede strati d'isolamentu di almenu 15 cm (150 mm) di spessore per una efficienza energetica ottimale. Mentre chì i mobili per u ghjacciu ùn anu micca bisognu di questu spessore, i mudelli à temperatura ultra bassa ùn devenu mai calà sottu à 100 mm.

II. Questi 4 fattori sò cruciali per l'efficacità di l'isolamentu

Parechje imprese si cuncentrenu solu nantu à u spessore quandu compranu, trascurendu fattori più critichi. A "capacità di ritenzione di calore" di un pannellu dipende in realtà da l'effetti cumminati di u spessore, u materiale, u prucessu di fabricazione è a struttura - aghjunghje solu spessore ùn hè micca sempre efficace.

1. Differenze di temperatura più grande richiedenu pannelli più spessi

A funzione principale di l'insulazione hè di bluccà u scambiu di calore trà l'internu è l'esternu. Una differenza di temperatura più grande richiede un spessore più grande. Per esempiu, in un ambiente internu di 25 ° C, un armariu di ghjacciu di -18 ° C richiede un spessore di 70 mm. Tuttavia, se piazzatu in un stand esterno di 38 ° C, mantene a stessa temperatura richiede un aumentu di u spessore à più di 90 mm. Questu hè simile à purtà una giacca in piuma d'oca in invernu: una versione più spessa hè necessaria in e regioni sittintriunali à -20 ° C, mentre una più fina hè sufficiente in e zone miridiunali à 5 ° C.

2. Schiuma PU mainstream: a densità importa più di u spessore

Quasi tutti i mobili per gelati utilizanu un isolamentu in schiuma di poliuretanu rigidu (PU). Stu materiale vanta un tassu di cellule chjuse finu à u 95% è una cunduttività termica bassa cum'è 0,018-0,024 W/(m·K), ciò chì ne face l'isolamentu "tuttu versatile". Tuttavia, nota: a densità di a schiuma PU deve esse ≥40 kg/m³; altrimenti, ancu cù un spessore sufficiente, i vuoti interni comprometteranu l'isolamentu. Certi pruduttori riducenu i costi utilizendu schiuma à favu d'ape invece di schiuma solida, riducendu e prestazioni di l'isolamentu di u 30%. Ancu s'ellu hè etichettatu cum'è 80 mm di spessore, a so efficacia reale hè inferiore à 50 mm di schiuma PU di alta qualità.

3. Isolamentu più grossu per aperture frequenti di porte

I mobili di ghjacciu di i magazzini di cunvenienza, aperti decine di volte à ghjornu da i clienti, sperimentanu una rapida perdita di fretu, chì richiede un isolamentu 20 mm più spessore di l'unità domestiche. I mudelli per esterni sò sottumessi micca solu à fluttuazioni di temperatura più elevate, ma ancu à a luce diretta di u sole è à l'esposizione à l'intemperie, ciò chì richiede un spessore supplementu di 10-20 mm. À u cuntrariu, l'unità domestiche cù una bassa frequenza d'apertura richiedenu solu 50 mm d'isolamentu di alta qualità. Un spessore eccessivu cunsuma inutilmente un preziosu spaziu di almacenamentu.

4. A prevenzione di l'"effetti di u ponte termicu" supera l'ispessimentu

Certi armarii di ghjacciu ùn riescenu micca à mantene u fretu malgradu un spessore adeguatu per via di i "ponti termichi". Per esempiu, i supporti metallichi o e guarnizioni di e porte mal cuncipiti agiscenu cum'è "buchi in un vestitu isolatu", permettendu à u calore di scappà direttamente. Questu spiega perchè certi pruduttori aghjunghjenu un isolamentu supplementu à i giunti metallichi - ancu cù un isolamentu generale ligeramente più finu, e so prestazioni superanu i prudutti più spessi è mal isolati.

III. Sceglie u spessore ghjustu pò risparmià costi d'elettricità significativi annualmente

U spessore di l'isolamentu hà un impattu direttu nantu à e fatture d'elettricità. Una formula simplice di trasferimentu di calore spiega perchè: a velocità di trasferimentu di calore hè inversamente proporzionale à u spessore. Un spessore più grande rende più difficiule a penetrazione di u calore, riducendu a necessità di attivazione frequente di u sistema di raffreddamentu è riducendu naturalmente u cunsumu d'energia.

Cunsiderate questu esempiu di u mondu reale: u mobile di ghjacciu di un magazinu di cunvenienza cù un isolamentu di 70 mm cunsumava 8 kWh à ghjornu. Dopu avèllu rimpiazzatu cù un mobile di 90 mm di spessore di u listessu mudellu, u cunsumu cutidianu hè calatu à 5,5 kWh. À una tarifa cummerciale di 1,2 yuan/kWh, u risparmiu annuale ammonta à (8-5,5) × 365 × 1,2 = 1.095 yuan. Tuttavia, nutate chì oltre u spessore di 100 mm, u risparmiu energeticu diminuisce marginalmente. Per esempiu, un mobile di 120 mm risparmia solu 0,3 kWh supplementari à ghjornu paragunatu à un mudellu di 100 mm, ma riduce a capacità di almacenamentu di u 15%, rendendulu contraproducente.

IV. Trè Cunsiglii per Evità u "Falsu Spessore" è a "Cattiva Artigianalità"

L'industria hà a so parte di trucchi, cum'è l'etichettatura di 80 mm di spessore ma furnisce solu 60 mm, o rispettà i standard di spessore cù tecniche di schiuma di qualità inferiore. Eccu trè verifiche simplici per identificà questi prublemi senza strumenti specializati:

1. Pesatelu: Per a listessa capacità, l'unità più pesanti sò più affidabili.

A schiuma PU di alta qualità hà una densità più grande, ciò chì a rende naturalmente più pesante. Per esempiu, dui armadi per gelati di 153 litri: un mudellu premium puderia pesà 62 jin (circa 31,5 libbre), mentre chì unu di bassa qualità puderia esse solu 48 jin (circa 24,8 libbre). Stu pesu più ligeru indica probabilmente una densità di schiuma insufficiente o un spessore riduttu.

2. Verificate u spaziu trà u sigillo è u corpu di u cabinet

E strisce di sigillatura sò a "chjave ausiliaria" per l'insulazione. Duverebbenu esse elastiche quandu sò pressate è furmà una sigillatura stretta è senza spazii contr'à u cabinet quandu hè chjusa. Ammaccature o rigonfiamenti à l'anguli di u cabinet indicanu una distribuzione irregulare di a schiuma, chì puderia signalà spazii in u stratu d'insulazione.

3. Verificate a temperatura di a superficia: Dopu à 2 ore di funziunamentu, a superficia di u cabinet ùn deve mustrà nisuna cundensazione o calore eccessivu.

Dopu à 2 ore di funziunamentu, toccate l'esternu di u cabinet. Sè appare cundensazione (sudore) o s'ellu si sente assai caldu, questu indica un cattivu isolamentu - sia un spessore insufficiente sia prublemi di materiale / fabricazione. In cundizioni nurmali, a temperatura di a superficia di u cabinet deve esse vicina à a temperatura ambiente, sentendu solu ligeramente fresca.

V. Verificate sti standard per evità i prudutti di qualità inferiore

I congelatori di gelato legittimi devenu rispettà e norme pertinenti, cum'è GB 4706.1 "Sicurezza di l'apparecchi elettrici domestici è simili" è T/CAR 12-2022 "Classificazione, requisiti è cundizioni di prova per i congelatori di gelato".

Benchì sti standard ùn imponenu micca spessori specifichi, impunenu esigenze chjare nantu à e prestazioni di l'isolamentu termicu. Per esempiu, u coefficientu di trasferimentu di calore (valore K) deve esse abbastanza bassu per assicurà temperature interne uniformi è a conformità à l'efficienza energetica.

Quandu cumprate, dumandate à u venditore di furnisce rapporti di prova. Cuncentratevi nantu à u "coefficiente di trasferimentu di calore" è a "densità di schiuma di u stratu d'isolamentu". Se queste duie metriche rispondenu à i standard, cumminate cù i intervalli di spessore citati prima, eviterete in gran parte e trappule.

Cunclusione chjave:Ùn date micca priorità à l'aveugla à u spessore di l'insulazione per i mobili di gelato. Sceglite 50-70 mm per l'usu domesticu, 70-90 mm per ambienti cummerciali interni è 90-150 mm per applicazioni esterne/à temperature ultra basse. Date priorità à a densità di a schiuma PU è à u prucessu di fabricazione, poi aghjustate in basa à i scenarii d'usu. Questu garantisce un isolamentu efficace senza sprecà spaziu o costi d'elettricità.


Data di publicazione: 31 dicembre 2025 Visite: