1c022983

Perchè u refrigerante hè un catalizatore per a refrigerazione di i frigoriferi?

UFrigoriferi verticaliè i frigoriferi urizzuntali in u mercatu utilizanu u raffreddamentu à aria, a refrigerazione, ecc., ma sò tutti tipi diversi di refrigeranti R600A è R134A. Benintesa, u "catalizatore" quì si riferisce à u trasferimentu di energia, vale à dì, a vaporizazione è a cundensazione per ottene u trasferimentu di calore. Per a ghjente cumuna, ci vole solu à capisce chì hè una parte impurtante di a refrigerazione di i frigoriferi.

gasu refrigerante

Per fà più faciule per voi di capisce, u principiu basicu di a refrigerazione si basa nantu à u ciclu inversu di Carnot attraversu quattru tappe chjave:

(1) Compressione (gas à alta temperatura è alta pressione)

U compressore comprime u gasu refrigerante à bassa temperatura è bassa pressione in un gasu à alta temperatura è alta pressione, pruvucendu un aumentu significativu di a so temperatura (per esempiu da -20 ° C à 100 ° C).

(2) Cundensazione (a dissipazione di u calore diventa liquida)

U gasu à alta temperatura è alta pressione entra in u condensatore, libera calore per mezu di u ventilatore di raffreddamentu è si trasforma in un liquidu à temperatura nurmale è alta pressione dopu u raffreddamentu.

(3) Espansione (vaporizazione à pressione ridutta endotermica)

Dopu chì u liquidu à alta pressione passa per a valvula d'espansione, a pressione cala bruscamente, vaporizendu parzialmente è assorbendu u calore intornu à l'evaporatore, pruvucendu u raffreddamentu di l'internu di u frigorifero.

(4) Evaporazione (gas à bassa temperatura è bassa pressione)

U liquidu refrigerante à bassa temperatura è pressione hè cumpletamente vaporizatu in l'evaporatore, assorbendu u calore in u frigorifero, è dopu vultendu à u compressore per compie u ciclu.

À questu puntu, u rolu chjave di u refrigerante hè riflessu in l'assorbimentu di calore è l'esotermu di u cambiamentu di fase, è u prucessu di vaporizazione di l'assorbimentu di calore rinfrescherà u frigorifero.

Nota:U refrigerante hè riciclatu in un sistema chjusu è adupratu ripetutamente senza esse cunsumatu. E so proprietà fisiche (per esempiu, puntu d'ebullizione bassu, calore latente altu) determinanu l'efficienza di raffreddamentu.

Quì devu spiegà vi chì l'utilizatori ponu cunfonde u cuncettu di "catalizatore" cù "mezzu". I refrigeranti ùn participanu micca à e reazzioni chimiche, ma trasferiscenu energia per via di cambiamenti di fase fisica, ma a so prestazione affetta direttamente l'effettu di raffreddamentu (cum'è l'efficienza, a temperatura), cum'è l'impurtanza di i catalizatori in e reazzioni chimiche, ma i dui meccanismi sò cumpletamente diffirenti.

Caratteristiche:

(1) Hè faciule di vaporizà è assorbe u calore à temperatura ambiente (per esempiu, puntu di ebullizione R600a - 11,7 ° C), hà stabilità chimica è ùn hè micca faciule di decompone o corrode l'attrezzatura.

(2) Rispettu di l'ambiente: Riduce i danni à u stratu d'ozonu (per esempiu, R134a rimpiazza R12).

I refrigeranti sò u mediu principale di a refrigerazione cummerciale di i frigoriferi. Trasferiscenu u calore per via di u cambiamentu di fase, simile à i "portatori di calore", chì liberanu u calore in l'internu di u frigoriferu versu l'esternu circulendu, mantenendu cusì un ambiente à bassa temperatura.


Data di publicazione: 10 marzu 2025 Visite: