1c022983

Tipi di frigoriferi di visualizazione cummerciale chì pudete sceglie per a vostra attività

Ùn ci hè dubbitu chì i frigorifici di visualizazione cummerciale sò l'equipaggiu più essenziale per i buttreghi, i ristoranti, i magazzini di cunvenzione, i caffè, etc. Ogni impresa di vendita o di ristorazione si basa in unità di refrigerazione per mantene i so alimenti è prudutti freschi à a temperatura ottima, cusì i bisogni di almacenamento sò. l'elementi basi chì avete bisognu di cunsiderà quandu sceglite l'equipaggiu di refrigerazione cummerciale, avete bisognu di pensà à quale tipu hè megliu adattatu per almacenà i vostri articuli.Cumu cunsiderà a grande capacità di almacenamento chì avete bisognu, pensate ancu se a dimensione di l'unità pò adatta à a piazza.

In più di a capacità d'almacenamiento è a dimensione, u stile è u tipu sò ancu l'elementi chì sò impurtanti per voi di cunsiderà per diversi scopi è applicazioni.Un frigorifero cummerciale cù funzioni funziunali pò aiutà à migliurà l'efficienza di e vostre attività cummerciale è u flussu di travagliu, è una unità cù un aspettu splendidu pò dimustrà a funzione pò vede cumplettamente i vostri articuli almacenati à i vostri clienti è u persunale, chì ponu istantaneamente truvà è accede à ciò chì elli. vulete.Inoltre, cù una presentazione stupente di i vostri articuli alimentari, chì ponu facilmente catturà l'ochju di i vostri clienti per catturà i vostri prudutti, eventualmente aumentendu a vendita d'impulsu per a vostra attività.

Tipi di Frigoriferi di mostra cummerciale

Per l'imprese di vendita è di ristorazione, ci hè una larga varietà di frigoriferi di mostra cummerciale chì ponu esse aduprati per scopi diversi, per quessa, assicuratevi di fà l'investimentu ghjustu in una unità propria per serve i prudutti è vi portà un valore aghjuntu.

Frigoriferi è congelatori à display verticale

I frigoriferi è i congelatori à display verticale venenu cù una o più porte di vetru, cusì hè ancu cunnisciutu cum'è ufrigorifero porta di vetruchì sò largamente usati in i buttreghi è i ristoranti.Un tali tipu di frigorifero hè cusì populari perchè hà un disignu verticale, cusì occupanu solu un pocu di spaziu in u pavimentu, ancu cusì, i frigoriferi di mostra verticali anu una grande capacità di almacenamento per almacenà bevande è articuli alimentari perchè sò cuncepiti cù multi-strati. di scaffali chì ponu aiutà à urganizà ordinatamente è ottimisà u vostru spaziu di almacenamento.I frigoriferi à display verticale mantenenu diverse intervalli di temperatura, chì sò opzionali per e bevande fresche (0 ~ 18 ° C) è l'alimenti surgelati (-25 ~ -18 ° C).

Frigoriferi è congelatori di mostra da bancone

Cum'è u nome,frigoriferi di mostra da bancone& freezers sò stallati nantu à u countertop o tavulinu, cusì hè ancu chjamatu frigo display table top.Stu tipu di frigoriferu hà caratteristiche simili à un frigorifero verticale, cuntene l'alimenti è e bevande refrigerati à a temperatura propria.Dotatu di un disignu di porta di vetru permette di visualizà l'articuli in a linea di l'ochju di u cliente, è pò esse adupratu cum'è una vetrina frigorifera self-service per migliurà l'efficienza di u serviziu è ottimisà a vendita d'impulsu.Siccomu i frigorifici di u countertop sò cuncepiti cù una dimensione chjuca è compacta, cusì hè perfettamenti adattatu per stabilimenti cummerciale cù spaziu limitatu.

Frigoriferi sottu mostra

U stessu cum'è i frigoriferi di u bancone, i frigorifici di mostra sottu u bancone sò ancu cuncepiti cù una piccula dimensione chì ùn occupa micca assai spaziu per i picculi magazzini o bars, è sò funziunali è efficaci per mantene una quantità limitata di bevande è di birra in una refrigerazione perfetta. cundizione.I frigoriferi è i congelatori sottu u bancu sò perfetti per esse posti sottu à u bancu, chì ùn solu permette di accede facilmente à l'alimenti è e bevande, ma ancu aiutanu à salvà u spaziu, quandu sò usati à u bar, u barman pò serve a birra è a bevanda senza travaglià. l'area di almacenamento per catturà, è i frigorifici sottu-counter venenu cù qualchi funziunalità utili per salvà u cunsumu d'energia, cusì sò cunsiderate cum'è l'equipaggiu essenziale cun efficienza.In più di i frigoriferi di porta di vetru, u tipu di porta solida hè ancu dispunibule in u mercatu.

Frigori di presentazione di torte

I frigoriferi di presentazione di torte anu alcune caratteristiche specifiche per u almacenamentu di torta è pasticceria in una panetteria, cafe, magazzini, è ristorante, mantenenu a temperatura è l'umidità ghjusta per mantene l'alimenti per mantenenu freschi è priservà u sapori è a struttura.In più di i bisogni di almacenamento, i frigoriferi di mostra di torte venenu cù illuminazione LED è frontale è laterale di vetru, cusì ponu ancu esse aduprati cum'è vetrine chì mostranu e vostre torte è pasticceria cun un aspettu attraente per attirà l'ochji di i clienti è aumentà l'impulsu di compra.Cù una larga gamma di dimensioni, stili è capacità di almacenamento per l'opzioni, certamente pudete truvà u mudellu più adattatu per risponde à i vostri bisogni di l'affari.

Ice Cream Display Freezers

Congelatori di mostra di gelatomantene un intervallu di temperatura trà -18 ° C è -22 ° C, chì furnisce una cundizione perfetta per almacenà u ghjacciu è priservà a so qualità è a so struttura.Cù un disignu esteticu di vetrina, aiuta à visualizà una varietà di sapori cù culori ricchi à un sguardu per i clienti à sceglie, cusì pudete aduprà cum'è un servitore per a vostra attività.Siccomu u ghjacciu hè sempre l'alimentu populari per i clienti di tutte l'età, cusì cun una tale unità di refrigerazione, pudete facilmente ottene u prufittu da questu per aiutà à cultivà a vostra attività, ùn importa micca chì site una gelateria, un caffè, un magazinu di cunvenzione, o ristorante.

Leghjite l'altri Posti

Vantaggi di l'utilizazione di mini frigoriferi di presentazione di bevande in bar è ristoranti

I mini frigoriferi di visualizazione di bevande sò largamente utilizati in i bar, postu chì anu una piccula dimensione per adattà à i so ristoranti cù un spaziu limitatu.Inoltre, ci sò qualchi ...

Tipi di mini frigoriferi è autoportanti cù vetru di vetru per serve ...

Per l'imprese di ristorazione, cum'è ristoranti, bistrot o discoteche, i frigoriferi di porta di vetru sò largamente usati per mantene a so bevanda, a birra, u vinu ...

Alcune Domande Frequenti nantu à u Display di Drink Bar Back ...

I frigoriferi di back bar sò un mini-tipu di frigoriferu chì hè sopratuttu utilizatu per u spaziu di back bar, sò perfettamente situati sottu i banchetti o custruiti in ...

I nostri prudutti

Customizing & Branding

Nenwell vi furnisce e soluzioni persunalizate è di marca per fà i frigoriferi perfetti per diverse applicazioni è esigenze cummerciale.


Tempu di pubblicazione: Oct-24-2021 Viste: