1c022983

Linee di Acquisizione - ciò chì deve esse cunsideratu quandu cumprà un cooler di countertop

Cù u sviluppu di l'imprese muderni di vendita, cumu permette à i cunsumatori di ottene una sperienza di shopping megliu hè diventatu un requisitu cummerciale sempre più basicu per i pruprietarii di vendita.In particulare in l'estiu, l'aire frescu è frescu in a tenda è una buttiglia d'acqua fresca o una bevanda rinfrescata farà chì i cunsumatori si sentenu assai còmode, è stanu in a tenda più longu chì mai, u venditore in a tenda pò ancu ottene più. opportunità di vende è aumentà e probabilità di chjude un affare.

In questa situazione, hè statu sviluppatu un mini frigoriferu di piccula dimensione chì pò esse postu nantu à una tavola, chjamatu ancufrigoriferi di mostra di bancone cummercialee mini coolers.Oghje, hè diventatu unu di l'apparecchi più cumuni per l'alimentarii, i ristoranti, i caffè, i snack bars, ancu ancu vistu in i magazzini di ghjuvelli di lussu è i magazzini di vestiti.

NW-SC21 Best Commercial Small Glass Door Countertop Beverage Display Frigorifici Price For Sale |fabbriche è pruduttori

Parechji prupietari di marca di bevande è di birra cumincianu à cumandaFrigori di marca persunalizati, chì hà utilizatu in diversi lochi promozionali.Puderanu fà diversi sticker per mostrà u so logu è u slogan di a marca nantu à u latu esterno di l'armadiu di u frigorifero, chì ponu rinfurzà assai a reputazione di a marca è approfondisce a cuscenza di a marca di i cunsumatori.Influenzati da questi capi di l'industria, più è più persone cumincianu à cumprà stu tipu di pruduttu di costu.

Ci hè una varietà di frigoriferi cummirciali quandu selezziunate u dirittu per a vostra tenda o affari, ci sò parechje cose chì avete da piglià in cunsiderà, cum'è dimensioni, capacità d'almacenamiento, materiali, etc. Avemu preparatu qualchi guida di compra per i vostri referenze.

Tipu di porta è materiale

Porte battenti

E porte battenti sò ancu cunnisciute cum'è e porte battenti, chì ponu esse aperte sanu per fà u piazzamentu è caccià più faciule, assicuratevi chì avete abbastanza spaziu per operare quandu e porte sò aperte.A direzzione di l'apertura di a porta hè ancu cunsiderata.

Porte Solide

U frigorifero di almacenamentu cummerciale cù una piccula porta solidaùn pò micca visualizà e cose almacenate à i clienti, ma hà un rendimentu d'isolamentu termale megliu cà e porte di vetru, è ancu efficienza di risparmiu energeticu.

Porte di vetru

I frigoriferi di mostra di bevande cummerciale di picculi porte di vetrupò permette à i clienti di vede chjaramente e bevande è e birre almacenate quandu e porte sò chjuse, pò catturà l'ochji di i vostri clienti cun un sguardu.Pudete ancu persunalizà alcuni mudelli persunalizati nantu à a porta di vetru.

NW-SC21B Commercial Beverage And Food Countertop Prep Display Cooler Frigo Case Price For Sale |fabbricanti è fabbriche

Dimensione è capacità di almacenamento

Hè estremamente impurtante di sceglie a dimensione ghjusta è a capacità di almacenamento quandu u grossista compra un frigorifero cummerciale per i so clienti.Un locu propiu pò fà chì a frigorifera diventenu una bella decorazione in a buttrega, fate chì a tenda pareva più bella.U range di larghezza hè trà 20-30 inch, è a capacità di almacenamiento hè dispunibule da 20L à 75L.A chjave è a serratura ponu ancu esse muntate nantu à u quadru di a porta cum'è dumandatu per scuntrà una varietà di applicazioni.

Quandu u grossista aiuta i clienti à selezziunà u frigorifero ghjustu, u primu fattore hè u requisitu di almacenamentu, duvete sapè quante lattine o buttigli sò generalmente bisognu di almacenà.È u spaziu di piazzamentu deve ancu esse cunsideratu, a maiò parte di i mini coolers ùn sò micca di tipu integratu, per quessa, ricumandemu di dumandà à i vostri clienti per misurà e dimensioni per a pusizione induve i frigoriferi seranu stallati in a so attività o zona di travagliu è assicuratevi s'ellu ci hè abbastanza spaziu per u piazzamentu.

I nostri prudutti

Prodotti è Soluzioni Per Frigoriferi è Congelatori

Réfrigérateurs à porte en verre de style rétro pour la promotion des boissons et de la bière

I frigoriferi di vetru di vetru vi ponu purtà qualcosa un pocu sfarente, postu chì sò cuncepiti cù un aspettu esteticu è ispirati da u ...

Frigori di marca persunalizata per a promozione di a birra Budweiser

Budweiser hè una famosa marca americana di birra, chì hè stata fundata prima in u 1876 da Anheuser-Busch.Oghje, Budweiser hà a so attività cù un ...

Splendidi frigoriferi di mostra per a promozione Pepsi-Cola

Cum'è un preziosu apparecchiu per mantene a bevanda fresca è mantene u so sapore ottimale, l'usu di un frigorifero cuncepitu cù l'immagine di marca hè diventatu u ...


Tempu di pubblicazione: Apr-17-2022 Viste: