1c022983

Chì ci hè a diffarenza trà u sistema di raffreddamentu staticu è u sistema di raffreddamentu dinamicu

Residenziale ofrigoriferi cummercialesò l'apparecchi più utili per mantene l'alimentariu è e bevande fresche è sicure cù a temperatura fridda, chì hè cuntrullata da una unità di refrigerazione.Una unità di refrigerazione hè un sistema di circulazione chì hà u refrigerante liquidu sigillatu à l'internu, u refrigerante hè imbuttatu da un compressore per flussu circularly in u sistema è hè vaporizatu per diventà gas è tira u calore fora di l'armadiu.U refrigerante vaporizatu si riscalda per cambià in liquidu una volta chì passa per u condensatore fora di u frigorifero.

In l'ultimi decennii, i primi frigoriferi operanu cumunamenti cù un sistema di rinfrescante staticu per mantene l'alimentariu è a bevanda fresca.Cumu a tecnulugia hà sviluppatu, a maiò parte di i prudutti di refrigerazione venenu cun un sistema di rinfrescante dinamicu, chì hà più benefici per risponde à i bisogni di l'oghje.

Chì ci hè a diffarenza trà u sistema di raffreddamentu staticu è u sistema di raffreddamentu dinamicu

Cosa hè u Sistema di Raffreddamentu Staticu?

U sistema di rinfrescante staticu hè ancu chjamatu sistema di rinfrescante direttu, chì hè pensatu per attaccà e bobine di l'evaporatore à u muru internu.Quandu l'evaporatore attira u calore, l'aria vicinu à a bobina si raffredda rapidamente è si move senza chì a so circulazione sia alimentata da nunda.Ma l'aria si move sempre lentamente intornu, cum'è l'aria fridda vicinu à e bobine di l'evaporatore scende quandu diventa più densu, è l'aria calda ascende perchè hè menu densu di l'aria fridda, cusì causanu una convezione naturale è lenta di l'aria.

Cosa hè u Sistema di Raffreddamentu Staticu?

Cosa hè u Sistema di Raffreddamentu Dinamicu?

Hè u listessu cum'è un sistema di rinfrescante staticu, i frigoriferi cù un sistema di rinfrescante dinamicu anu evaporazione di bobine in u muru internu per rinfriscà l'aria vicinu, in più, ci hè un ventilatore integratu per furzà l'aria fridda per spustà è distribuisce uniformemente in u circondu. cabinet, cusì chjamemu ancu questu cum'è sistema di raffreddamentu assistitu da fan.Cù un sistema di rinfrescamentu dinamicu, i frigoriferi ponu rinfriscà rapidamente l'alimenti è e bevande, cusì sò adattati per esse spessu usati per scopi cummerciale.

Cosa hè u Sistema di Raffreddamentu Dinamicu?

Differenza trà u Sistema di Raffreddamentu Staticu è u Sistema di Raffreddamentu Dinamicu

  • Paragunate cù u sistema di rinfrescante staticu, u sistema di rinfrescante dinamicu hè megliu per circulà continuamente è distribuisce uniformemente l'aria fredda intornu à u compartimentu di refrigerazione, è chì pò aiutà assai à mantene l'alimenti freschi è sicuri.Inoltre, un tali sistema pò scongelà automaticamente.
  • In termini di capacità d'almacenamiento, i frigoriferi cù un sistema di rinfrescante dinamicu ponu almacenà più di 300 litri d'articuli, ma l'unità cù sistemi di rinfrescante staticu sò cuncepiti cù un voluminu di menu di 300 litri, perchè ùn ponu micca fà cunvezione di l'aria bè in spazii più grande.
  • I frigoriferi prima senza circulazione d'aria ùn anu micca una funzione di auto-scongelamentu, cusì avete bisognu di più mantenimentu nantu à questu.Ma u sistema di rinfrescamentu dinamicu hè assai bonu per superà stu prublema, ùn avemu micca bisognu di passà u tempu o preoccupatu di mancassi per scongelà u vostru frigorifero.
  • Tuttavia, u sistema di rinfrescamentu dinamicu ùn hè micca sempre perfettu, hà ancu qualchì mancanza.Cum'è i frigorifichi cù un tali sistema venenu cù più volumi di almacenamento è più funzioni, cusì anu bisognu di cunsumà più putere per travaglià.Inoltre, anu ancu qualchì svantaghju, cum'è u rumore forte è u costu altu.

Leghjite l'altri Posti

Cosa hè u sistema di scongelamentu in un frigorifero cummerciale?

Parechje persone anu mai intesu parlà di u terminu "defrost" quandu utilizanu a frigorifera cummerciale.Sè avete avutu usatu u vostru frigorifero o congelatore per un tempu, cù u tempu...

U almacenamentu propiu di l'alimentariu hè impurtante per prevene a contaminazione incruciata ...

L'immagazzinamentu di l'alimentu impropriu in a frigorifera pò purtà à a contaminazione incruciata, chì in fine causerebbe seri prublemi di salute cum'è l'avvelenamentu alimentariu è l'alimentu ...

Cumu impediscenu i vostri frigoriferi cummirciali da eccessivi ...

I frigorifici cummirciali sò l'apparecchi è l'arnesi essenziali di parechji magazzini di vendita è ristoranti, per una varietà di diversi prudutti almacenati chì sò generalmente merchandised...

I nostri prudutti

Customizing & Branding

Nenwell vi furnisce e soluzioni persunalizate è di marca per fà i frigoriferi perfetti per diverse applicazioni è esigenze cummerciale.


Tempu di pubblicazione: Nov-04-2021 Viste: