1c022983

Trè Motivi Perchè Duvete Avè un Congelatore In Casa è Cumu Scelta

"Preoccupati per i longhi blocchi, i cunsumatori chinesi investenu sempre più in congelatori per almacenà l'alimentu, temendu tali misure per cuntene a diffusione di COVID-19 puderanu rende difficiule di cumprà alimentari.Mentre a vendita di frigoriferi in Shanghai hà cuminciatu à mostrà una crescita "evidente" in a quarta settimana di marzu, l'ordine di congelatore hà registratu un aumentu duie volte in a settimana passata cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

U COVID-19 hà spazzatu u mondu, è parechje persone anu da esse isolate in casa.E misure necessarie per l'isulazione in casa sò l'accumulazione di verdura è pruvucarà pochi prublemi cum'è:

  • Ùn hè micca capace di accaparrà più verdura cù u frigorifero di l'apparecchi di casa.
  • Ci hè un congelatore chì pò esse cunsigliatu per a congelazione?

A congelatore à cassetta profondadiventa necessariu.Questu articulu discuterà utrè ragiuni perchè duvete avè un congelatore in casa è cumu sceglie u mudellu.

congelatore a cassetta in casa

1. Pò risolve i bisogni di congelazione per l'accumulazione di più verdura in più di u frigorifero di l'apparecchi di casa.

Pudete pensà à u congelatore di pettu cum'è un pacchettu di espansione per u frigorifero.Puderà prima risolve i bisogni di congelazione di e famiglie multi-populazione o di e famiglie di compra d'alimentu à grande scala.

Sì andate à u mercatu di verdura è cumprà assai manciari in un tempu.Quandu u pigliate in casa, truverete chì hè difficiule di almacenà, ancu s'ellu hè un frigorifero di doppia porta.Duranti i festivals, certi famiglii piace à fà assai panini steamed, dumplings, e salsicce di bacon, etc., è ùn hè micca realisticu di mette tutti in a frigorifera.

S'ellu ci hè unCongelatore supremu di u pettu di almacenamento, Serà assai più còmuda - mette in a frigorifera per manghjà immediata, è mette in u freezer per a congelazione longu.

Nenwell congelatore BD420

2. Hè utile à i ghjovani chì piacenu l'alimenti congelati.

I ghjovani chì piace à cumprà gelati, manciari friddi è bevande ogni ghjornu ponu mette in uCongelatore profondo per conservare i gelatis'ellu ùn ponu micca almacenà in a frigorifera.Sè avete bisognu di almacenà l'alimentu istantaneu congelatu, u congelatore pò ancu aiutà à guardà più.

Nenwell congelatore BD282

3. Hè ancu adattatu per certi casi speciali.

Se ci hè un prublema cù a frigorifera o qualcosa chì hà bisognu di un ambiente speciale per almacenà, u congelatore pò esse usatu cum'è una opzione di salvezza.

Mentre a frigorifera hà un odore è ùn pò micca esse guardatu o hè necessariu di congelate / rinfriscà u latte maternu, o ci sò pazienti in casa chì anu bisognu di congelate i medicini, etc.

Comu sceglie u mudellu di congelatore adattatu per a vostra casa??

Ùn hè micca difficiule di sceglie un mudellu di congelatore, avemu bisognu di fucalizza nantu à questi trè aspetti.

1.Confirm u voluminu è dimensioni esternu di u freezer

Quanti litri di sceglie dipende da i vostri bisogni di almacenamiento.Sì avete bisognu di pocu almacenamentu, un litru 100-200un picculu congelatore surgelatuhè in fondu abbastanza;ma s'è vo avete grandi bisogni di almacenamiento, hè cunsigliatu di sceglie un litru 200-300grande congelatore in stile pettu profondu.

Nenwell congelatore BD200

2. Cunfirmà u range temperature

I congelatori in u mercatu sò principarmenti divisi in dui tipi: zona di temperatura unica è zona di temperatura doppia.

U più sfarente trà sti dui tipi di zona di temperatura hè:

A zona di temperatura unica hà solu una stanza per rinfriscà o congelate, solu un modu pò esse sceltu à una volta; a zona di doppia temperatura hà duie stanze, combina rinfrescante è congelazione, pò esse capace di rinfriscà è congelate à u stessu tempu.

3. Cunfirmà lu mètudu rinfrescante

Ci hè dui metudi di rinfrescamentu cumuni per i congelatori - cooling direttu è fan cooling.

U raffreddamentu direttu pò risparmià energia è mantene l'umidità di l'alimentariu, ma esige un scongelamentu manuale regularmente;Fan cooling senza frosting ma perdita di umidità di l'alimentariu è caru.

 

Dopu à cunsiderà cumplettamente sopra trè aspetti, pudete sceglie adattatuu megliu congelatore di pettu surgelatu per cateringsecondu i vostri bisogni reali.Dopu vi ricumanderà alcuni congelatori.

I nostri prudutti

Prodotti è Soluzioni Per Frigoriferi è Congelatori

Soluzioni su misura è di marca per i frigoriferi è i congelatori

Nenwell hà una vasta sperienza in a persunalizazione è a marca di una varietà di frigoriferi è congelatori straordinarii è funzionali per diverse esigenze di l'affari....

Congelatori di gelato per Haagen-Dazs è altre marche famose

U ghjacciu hè un alimentu predilettu è populari per e persone di diverse fasce d'età, per quessa, hè comunmente cunzidiratu cum'è unu di i principali articuli prufittuali per u retail è ...


Tempu di pubblicazione: 06-06-2022 Viste: