1c022983

Aduprate i congelatori di gelato cummirciali ghjusti per mantene u vostru gelato in forma

Congelatore display per gelatohè un strumentu di prumuzione ideale per un magazinu di cunvenzione o una supermercaria per vende u so gelato in modu self-service, postu chì e caratteristiche di u congelatore di visualizazione mostranu a pruprietà per permette à i clienti di navigà convenientemente l'articuli congelati in l'internu, è catturà intuitivamente ciò chì volenu.Un tali modu ùn solu furnisce i clienti una sperienza di shopping piacevule, ma ancu aiuta à a tenda à spinghja o prumove a so vendita.

Cum'è l'altri prudutti di latti, u ghjacciu hà ancu bisognu di qualchi cundizioni di almacenamentu specifichi per mantene in bona forma è gustu ottimali, cum'è a temperatura è l'umidità propria.Ma qualchì volta, ci hè qualcosa inesperu accadutu, pudete avè qualchì gelatu chì hè scongelatu o si scioglie per via chì a vostra unità di refrigerazione funziona in modu improperu.Ancu s'ellu pudete rinfriscà u ghjacciu di fusione in forma solida di novu, ma pò diventà in una forma anormale o spoilage.Una situazione peghju pò esse pruvucata da un almacenamentu improperu, u vostru ghjacciu pò avè una contaminazione bacteriana, chì pò purtà à certi sintomi per i clienti, cum'è febbre, nausea, cramps, vomiting è diarrea, è eventualmente esse rintracciati à a vostra attività.

gelato è congelatore

Puderete pensà chì u ghjacciu rinfriscatu rinfriscatu pò esse allughjatu in u congelatore per i clienti per cumprà, ma ci saranu sempre alcuni prublemi:

  • U gustu è a tessitura di u ghjacciu pò cambià, è u ghjacciu funnu uttene una texture granulosa è cristalizzata, chì sò facilmente truvati da i clienti.
  • Causa à prublemi persistenti di contaminazione bacteriana.Mentre rinfriscà u ghjacciu rallenta a crescita di i batteri, ùn l'ammazza micca.Se ùn vulete micca chì a vostra reputazione sia arruvinata, avete solu bisognu di almacenà i vostri alimentu in frigoriferi ben congelati.

Se tenete u ghjacciu in u congelatore per i clienti per cumprà, chì pò causà a lagnanza o dumandà u rimborsu.Pudete pensà chì ùn hè micca un grande affare, ma pudete perde l'uppurtunità di chì i clienti riparà in a vostra tenda, per u vostru affari sustinibili, avete bisognu di muzzicà a bala per scartà l'alimenti problematici.Dunque, per prevene e perdite innecessarii, un congelatore di qualità premium per a vendita di ghiacciati vale a pena investitu più altu, perchè pò eliminà è evità a vostra perdita per via di l'alimentu spoiled, è aiutanu à salvà a vostra attività assai soldi ogni annu.

Ci hè parechje misure di precauzione chì avemu bisognu di fà per i congelatori di mostra, chì ponu assicurà u vostru ghjacciu in bona forma.

Avete bisognu di spazià uniformemente u vostru ghjacciu in l'armadiu di almacenamento, è mantene micca affollatu per permette à u flussu di l'aria interna liscia è uniforme.

Contrôlez régulièrement le joint d'étanchéité au bord de la porte ou du couvercle du congélateur, assurez-vous qu'il n'a pas été brisé ou qu'il fonctionne correctement.Se a guarnizione ùn hè micca sigillata bè, a temperatura di almacenamiento ùn pò micca stà à u livellu propiu chì u ghjacciu necessita.

Siccomu i congelatori cummirciali sò spessu aperti è chjusi da i clienti è u persunale, a fluttuazione di a temperatura di almacenamento hè inevitabbile, chì pò influenzà a qualità di u gelato, per quessa, avete bisognu di guardà per assicurà chì e porte o coperchi ùn sò micca lasciate aperti. per longu tempu.

Cunsiglii utili per osservà a qualità di i vostri prudutti di gelato

Hè faciule per monitorà se i vostri prudutti di gelato sò in cundizione normale di vendita, basta à seguità questi cunsiglii utili per piglià un cuntrollu ogni pochi ghjorni:

  • Verificate spessu a sezione di almacenamento o u materiale di imballaggio, assicuratevi s'ellu hè ghiacciatu o appiccicosu, questu puderia esse causatu da chì u ghjacciu hè statu fusu è rinfriscatu.
  • Pigliate una decisione intelligente è un pianu raghjone quandu compra un gelato, hè megliu ùn avè micca troppu stock di gelato chì hè difficiule di vende prima di a data scaduta.
  • Assicuratevi chì u vostru gelato hè imballatu bè, u materiale di pacchettu impropriu o dannatu pò causà rapidamente l'alimentu per esse spoiled.

In Nenwell, pudete truvà parechji mudelli di congelatori cummirciali chì sò adattati per a vostra attività di vendita, è tutti ponu assicurà u vostru ghjacciu in perfetta cundizione di vendita per uni pochi di bocca.Per piacè cliccate nant'à u ligame sottu per verificà elli:

Congelatori di gelato per Haggen-Dazs è altre marche famose

U ghjacciu hè un alimentu predilettu è populari per e persone di diverse fasce d'età, per quessa, hè comunmente cunsideratu cum'è unu di i principali articuli prufittuali per a vendita è ....

Cliccate QUI per più dettagli

I nostri prudutti


Tempu di pubblicazione: Oct-27-2022 Viste: