1c022983

Guida à l'acquistu - Cose da piglià in cunsiderà quandu cumprate frigoriferi cummirciali

Cù u sviluppu di a tecnulugia muderna, u modu di almacenamentu di l'alimentariu hè statu migliuratu è u cunsumu d'energia hè statu ridutta di più in più.Inutili, micca solu per l'usu residenziale di a refrigerazione, hè necessariu di cumprà afrigorifero cummercialequandu site in una impresa di vendita o di ristorazione, hè unu di l'apparecchi più impurtanti per l'alimentarii, i ristoranti, i caffè, i snack bars è e cucine d'alberghi per almacenà i so cibi è e so bevande cù una temperatura ottima.

Guida à l'acquistu - Cose da piglià in cunsiderà quandu cumprate frigoriferi cummirciali

Ci hè una varietà di spezie di frigoriferi cummirciali quandu selezziunate u dirittu per a vostra tenda o affari, ci ponu esse qualchi prublemi chì avete da cunsiderà, cum'è stili, dimensioni, capacità d'almacenamiento, materiali, etc. Quì sottu sò qualchi guida di compra per i vostri referenze. .

 

Tipi di frigoriferi cummerciale

Frigorifero à display verticale

Frigorifero verticale cù porte di vetru per vede l'articuli almacenati, è l'internu hè illuminatu cù illuminazione LED per vede l'articuli cun visibilità più chjara.Un pannellu di illuminazione nantu à a cima per a visualizazione di publicità.Afrigorifero porta di vetruhè perfettu per supermercati o negozi di cunvenzione per vede bevande, snack.

Frigorifero di mostra di bancone

A frigorifero di mostra di banconehè pensatu per esse posizionatu nantu à u countertop, hè per i picculi esigenze di capacità di almacenamento.Hà una porta di vetru è illuminazione LED à l'internu per esse aduprata cum'è una vetrina per vende e vostre bevande è cibi.Hè generalmente utilizatu per i magazzini, bars, ristoranti, etc.

Frigorifero da bar

Frigorifero bar hè un tipu dibeie display frigoPer adattà è sottu à u bancu in un bar o un club, hè per una piccula capacità necessaria per almacenà birre o bevande, è cù una porta di vetru chjaru è illuminazione LED à l'internu, pò visualizà l'articuli à i clienti cù una visibilità cristallina per aiutà u i pruprietarii di magazzini per aumentà a vendita d'impulsu.

Reach-In Frigorifero

Un frigorifero o congelatore accessibile hè u megliu equipamentu di refrigerazione per e cucine cummerciale è altre imprese di ristorazione cù una grande capacità di almacenamento è usi pesanti.Hè apposta cuncepitu per un accessu faciule à a lunghezza di u bracciu quandu si stà.caratteristiche durabilità è usu simplice per usu di rutina.

Frigorifero sottu

A frigorifera sottu a tavola hè perfetta per esse aduprata per i ristoranti cù spaziu chjuccu o limitatu.Pò esse piazzatu sottu u vostru bancu o bancu esistenti o pò esse usatu cum'è unità stand-alone.Stu tipu di frigorifero hè adattatu per rinfriscà articuli più chjuchi.

Tipu di porta è materiale

Porte battenti

E porte battenti sò ancu cunnisciute cum'è porte battenti, chì ponu esse aperte totalmente per fà u almacenamentu è a caccià più faciule, assicuratevi di avè abbastanza spaziu per operare quandu e porte sò aperte.

Porte scorrevoli

E porte scorrevule anu da esse duie o più pezzi, chì ùn ponu micca esse completamente aperte, hè perfetta per l'area di l'affari induve hà spaziu chjucu o limitatu, quandu e porte sò aperte, ùn impedisce micca u flussu di trafficu davanti à u frigorifero.

Porte Solide

Un frigoriferu cù porte solidi ùn pò micca vede l'articuli almacenati à i vostri clienti, ma hà efficienza energetica cum'è e porte facenu megliu cà e porte di vetru à l'insulazione termale, è hè più faciule di pulisce chì u vetru.

Porte di vetru

U frigorifero cù porte di vetru pò permette à i clienti di vede u cuntenutu almacenatu quandu e porte sò chjuse, hè perfettu per a visualizazione di l'articuli per catturà l'ochji di i vostri clienti, ma micca bè cum'è una porta solida nantu à l'insulazione termale.

 

Dimensione è capacità di almacenamento

Hè essenziale per sceglie a dimensione è a capacità ghjusta quandu si compra un frigorifero cummerciale.Ci hè parechje opzioni per e vostre scelte, includenu una sola sezione, una doppia sezione, una tripla sezione, una multisezione.

Frigoriferi a sezione unica

U range di larghezza hè trà 20-30 inch, è a capacità d'almacenamiento hè dispunibule da 20 à 30 cubic feet.A maiò parte di i frigorifici di una sola sezione venenu cù una porta o duie porte (porta battente o porta scorrevule).

Frigoriferi a doppia sezione

U range di larghezza hè trà 40-60 inch, è a capacità di almacenamiento hè dispunibule da 30 à 50 cubic feet.Stu tipu di frigorifera di solitu dispone di doppia temperatura disponibile, A maiò parte di a doppia seccione vene cù duie porte o quattru porte (porta battente o porta scorrevule).

Frigoriferi a tripla sezione

U range di larghezza hè di 70 inch o più, è a capacità di almacenamento hè dispunibule da 50 à 70 cubic feet.Stu tipu di frigorifero di solitu presenta una temperatura differente per ogni rùbbrica, A maiò parte di a tripla sezione vene cù trè porte o sei porte (porta battente o porta scorrevule).

Quandu si cunsiderà cumu selezziunà u frigorifero adattatu per u vostru esigenza di almacenamento, ùn vi scurdate di pensà à quantu alimentu avete bisognu di almacenà.È u spaziu di u locu hè ancu impurtante per cunsiderà, induve site a vostra frigorifera in a vostra attività o zona di travagliu è assicuratevi s'ellu ci hè abbastanza spaziu per a piazza.

 

Locu di l'unità di refrigerazione

Unità frigorifera integrata

A maiò parte di i frigoriferi cummirciali anu una unità di refrigerazione integrata, chì significa chì l'unità di condensazione è evaporazione sò situate in l'armadiu, pò esse fissatu nantu à a cima, è u fondu, o ancu u spinu o i lati di l'equipaggiu.

  • U top-locu hè perfettu per e zone fresche è secche, opera in modu più efficiente per via di u calore chì ùn entra micca in l'area di rinfrescante.
  • U locu di fondu hè ideale per l'applicazioni in qualchì spaziu induve hè calda, cum'è a cucina è a zona di cucina, pudete almacenà l'alimenti à u livellu di ghjunghje, è hè più faciule per accede è pulite.

Unità di Refrigerazione Remota

In certi applicazioni di refrigerazione, una unità di refrigerazione remota hè più preferibile, in particulare per i buttreghi o cucine cù tetti bassi o spaziu limitatu.Cù stu tipu di frigoriferi in a vostra zona di cummerciale, pudete mantene u calore è u rumore chì sò generati da i sistemi di refrigerazione fora di u spaziu di serviziu è di travagliu.Ma l'inconveniente hè chì u frigorifero cummerciale cù una unità remota opera menu efficaci è cunsuma più energia, per via di quella unità principale ùn hè micca capaci di piglià l'aria fridda adatta da l'unità frigorifera fora.

 

Alimentazione è Cunsumu d'Energia

Assicuratevi chì ci hè l'energia elettrica necessaria dispunibule in a vostra tenda è in l'area di cummerciale per furnisce u vostru frigorifero cummerciale.Installa currettamente per assicurà un funziunamentu efficiente, evità perdite è altri accidenti elettrici.Assicurà a pusizione di stallazione da u muru insulatu, è mette alcune barriere termiche sottu à l'equipaggiu.Selezziunà un frigorifero cù illuminazione LED custruzzione ben insulata.

 

Spaziu di a vostra zona di cummerciale

Assicuratevi chì ci hè abbastanza spaziu in l'area di a vostra attività per installà l'equipaggiu di refrigerazione.Pigliate u spaziu chì circundava u vostru frigorifero in cunsiderà, è assicuratevi chì ùn ci sò micca ostaculi quandu aperte e porte, in più, lasciate un spaziu abbastanza per una bona ventilazione.Misura i corridoi è e porte d'entrata per assicurà chì ùn affettanu micca u trasportu.Evite a piazza di a vostra frigorifera in spazii surriscaldati o umidi, è manteneu luntanu da unità chì generanu umidità è chì emettenu calore.

 

Leghjite l'altri Posti

Cosa hè u sistema di scongelamentu in un frigorifero cummerciale?

Parechje persone anu mai intesu parlà di u terminu "defrost" quandu utilizanu a frigorifera cummerciale.Sì avete usatu u vostru frigorifero o congelatore per un tempu, cù u tempu, ...

U almacenamentu propiu di l'alimentariu hè impurtante per prevene a contaminazione incruciata ...

L'immagazzinamentu di l'alimentu inadecuatu in u frigorifero pò purtà à a contaminazione incruciata, chì in fine causaria gravi prublemi di salute cum'è l'alimentariu ...

Cumu impediscenu i vostri frigoriferi cummirciali da eccessivi ...

I frigorifici cummirciali sò l'apparecchi essenziali è l'arnesi di parechji magazzini di vendita è ristoranti, per una varietà di diversi prudutti almacenati chì sò generalmente ...

I nostri prudutti

Customizing & Branding

Nenwell vi furnisce e soluzioni persunalizate è di marca per fà i frigoriferi perfetti per diverse applicazioni è esigenze cummerciale.


Tempu di pubblicazione: 11-jun-2021 Viste: