1c022983

Cunsiglii utili per l'urganizazione di u vostru frigorifero cummerciale

urganisazione afrigorifero cummercialehè una rutina rigulari se site in una attività di vendita o ristorazione.Siccomu u vostru frigorifero è u congelatore sò spessu usati da i vostri clienti è u persunale in a vostra tenda, mantene i vostri prudutti disposti in ordine, ma ponu ancu rispettà u regulamentu di salute è sicurezza.Ma per parechje persone, pò esse assai difficiule chì mantene sempre l'urganizazione in a so tenda o ristorante.

Cunsiglii utili per l'urganizazione di u vostru frigorifero cummerciale

Perchè urganizà u vostru frigorifero cummerciale?

  • Aduprate u spaziu di almacenamentu bè, mantene l'integrità di l'alimentu chì pò esse impeditu da u spoilage è i rifiuti.
  • Organizà currettamente a vostra frigorifera pò mantene l'integrità di i vostri prudutti, è impedisce u spoilage di l'alimentu chì pò causà perdite è perdite economiche.
  • Mantene l'almacenamiento di u vostru frigorifero in ordine, pò fà chì i vostri clienti è u persunale truvà e cose istantaneamente, è aiutanu à migliurà l'efficienza operativa per a vostra tenda o ristorante.
  • L'alimentu guardatu in modu impropriu hè assai più prubabile di guidà à a violazione di e regule di salute è di sicurità.U vostru magazinu o ristorante pò esse punitu o ancu chjusu.
  • A pulizia hè più faciule è micca frequente se guardate in ordine i vostri cibi è bevande nantu à i scaffali
  • Pudete sapè rapidamente ciò chì l'articuli sò fora di stock è deve esse rifornitu quandu tuttu hà una pusizione di almacenamiento specifica.Pudete risparmià assai tempu per circà l'articuli chì ùn sapete induve sò.
  • L'urganizazione impropria in u vostru frigoriferu face u travagliu di overload, vale à dì, uttene più opportunità di riparà u vostru equipamentu è custa più soldi in mantenimentu.

Cumu urganizà u vostru frigorifero cummerciale?

Ci sò cunsiglii per aiutà à urganizà u spaziu di almacenamentu di u vostru frigorifero cummerciale.Induve o cumu per almacenà i vostri prudutti dependeranu di a varietà è u scopu di l'articuli almacenati, quì sottu sò qualchi guida utili chì ponu mantene u vostru articulu guardatu in un ordine perfettu per prevene a crescita di bacteria è a contaminazione incruciata.

Mantene a distanza curretta trà l'articuli

Forsi si pruvate d'utilizà u spaziu di almacenamentu in modu efficae quantu pussibule, ma per a refrigerazione ottima per mantene a vostra manciata è bevande in u megliu cundizione, saria megliu mantene 3 à 6 inch di distanza trà l'articuli almacenati, i muri, cime, o fondu, chì ponu aiutà assai à circulate uniformi l'aria fridda in a seccione di almacenamiento di u vostru frigorifero cummerciale.Un spaziu adattatu pò fà a circulazione di l'aria uniformemente è impedisce i punti cechi è a temperatura impropria per causà spoilage food.

Mantene l'articuli fora di u fondu di l'armadiu di almacenamento

Hè cruciale chì ùn guardà micca tutti l'alimenti nantu à u fondu di u frigorifero, per impediscenu chì l'acqua è i batteri si infiltrinu in l'alimentu, postu chì l'alimentu hè contaminatu vi causarà qualchì problema per a salute è a sicurità.U almacenamentu nantu à i scaffali serà u modu perfettu per evità stu prublema.Avete bisognu di sapè chì u spoilage di l'alimentariu è a contaminazione in u vostru frigorifero cummerciale sò vitali per fallu a vostra attività è assicuratevi chì tutti i persunali prestanu attenzione à questi prublemi.Cum'è micca ogni staffu in a vostra urganizazione pò esse nutatu questi prublemi chì causanu prublemi fatali, cusì avete bisognu di piglià sta pratica cum'è e vostre istruzioni operative è regulamenti è pruvate à ricurdà à u vostru persunale per seguità questu.

Mantene a carne cruda à u livellu più bassu

Cum'è sapete, i succhi di carne cruda spill out pò facilmente causà l'allevu di microorganismi è a contaminazione incruciata s'ellu ùn hè micca pulita in tempu.Dunque, hè cunsigliatu di mantene sempre a vostra carne cruda à u livellu più bassu di a vostra frigorifera per prevene a caduta in altri elementi, è chì ponu fà più faciule per pulisce.Se mette a carne nantu à i livelli più alti, l'altri alimenti sottu ponu esse contaminati da u spill drop down da e carni, a contaminazione pò eventualmente purtà à l'infezzione bacteriana è altri prublemi di salute à i vostri clienti.

Mantene l'articuli cù una ricca umidità luntanu da i fan

Per fà una circulazione immediata di l'aria di rinfrescante in a frigorifera, a maiò parte di l'unità di refrigerazione venenu cù un fan in a cima di l'armadiu, cusì u flussu d'aria à i livelli superiori hè più forte in a sezione di almacenamento.Se i frutti è ligumi freschi sò almacenati nantu à i scaffali superiori, ponu esse rapidamente brusgiati da u congelatore o perdenu l'umidità per secca, è infine si dannu.Aduprate o sguassate l'articuli nantu à a cima rapidamente, o continuate à cambià a so pusizioni di almacenamento in altri scaffali sottu si sò stati guardati per un bellu pezzu.

Fate l'articuli è i scaffali etichettati

I scaffali di almacenamentu cù etichette ponu esse assai utili per i vostri clienti per truvà facilmente i prudutti chì volenu.È per u vostru staffu novu assuciatu, ponu facilmente familiarizà cù i prudutti è l'urganizazione di almacenamento.È hè ovvi chì vi permette di sapè rapidamente induve hè corta di l'articuli è ciò chì hè fora tutale fora di stock.

L'articuli cù etichette ponu assicurà chì u vostru staffu sapi tuttu ciò chì hè guardatu in u vostru frigorifera cummerciale.Cumprendu a data di fabricazione è di scadenza, per pudè sapè quale prudutti sò più vechji è pruvate à aduprà prima.Assicuratevi di urganizà u vostru almacenamentu secondu l'infurmazioni nantu à l'etichette, chì ponu aiutà à salvà assai tempu è soldi per a vostra attività.

Continue à seguità FIFO (First-In, First-Out)

Tutti l'alimenti è l'articuli anu a so data di scadenza, cusì mantene a so qualità hè assai impurtante per l'imprese di vendita è catering.Quandu urganizeghja u vostru spaziu di almacenamentu, assicuratevi di seguità u principiu di FIFO (abbreviazione di First-In, First-Out), sempre avvisate i codici di data nantu à u pacchettu, pruvate d'almacenà l'articuli più antichi davanti à i più novi.Tutti issi metudi ponu fà fà faciule per u vostru staffu per sapè quale articuli deve esse usatu prima, è aiutanu à salvà assai soldi per a vostra attività.

Vantaggi di l'urganizazione di u vostru frigorifero cummerciale

  • Seguite e linee di l'urganizazione per u vostru frigorifero cummerciale pò aiutà à utilizà in modu ottimale u spaziu di almacenamento, è fà i vostri clienti è u persunale più faciule per truvà l'articuli.
  • Fornisce i vostri prudutti cun una cundizione eccellente di almacenamento, è impedisce a spoiling è i rifiuti.È un frigorifero ben organizzatu pò aiutà à salvà assai tempu è soldi per a vostra attività.
  • Ci sò parechji tippi di equipamentu di refrigerazione per e vostre opzioni, cumpresufrigorifero porta di vetru, congelatore di porta di vetru, Multideck display frigorifique, isula frigo display, è cusì, pudete sceglie i tipi ghjusta cù u disignu specifichi per tene diverse tippi di i vostri prudutti.
  • Pruvate per assicurà chì ogni persunale hà a cuscenza di mantene e vostre unità di refrigerazione organizate bè, insegni à piglià stu prublema cum'è a so pratica di rutina.

Leghjite l'altri Posti

Cosa hè u sistema di scongelamentu in un frigorifero cummerciale?

Parechje persone anu mai intesu parlà di u terminu "defrost" quandu utilizanu a frigorifera cummerciale.Sè avete usatu u vostru frigorifero o congelatore per un ...

U almacenamentu propiu di l'alimentariu hè impurtante per prevene a contaminazione incruciata ...

L'immagazzinamentu di l'alimentu impropriu in u frigorifero pò purtà à a contaminazione incruciata, chì in fine causaria gravi prublemi di salute, cum'è ...

Cumu impediscenu i vostri frigoriferi cummirciali da eccessivi ...

I frigoriferi cummirciali sò l'apparecchi è l'arnesi essenziali di parechji magazzini è ristoranti, per una varietà di diversi prudutti almacenati ...

I nostri prudutti

Customizing & Branding

Nenwell vi furnisce e soluzioni persunalizate è di marca per fà i frigoriferi perfetti per diverse applicazioni è esigenze cummerciale.


Tempu di pubblicazione: Oct-18-2021 Viste: