1c022983

U congelatore di pettu cummerciale hè una soluzione rentabile per l'imprese alimentari

Comparare cù altri tipi direfrigerazione cummercialeequipamentu,congelatori di pettu cummercialesò u tipu più prezzu per l'imprese di vendita è alimentari.Sò cuncepiti cù una custruzzione simplice è un stile cuncisu, ma ponu esse aduprati per un grande suministru di articuli alimentarii, per quessa, sò largamente utilizati da parechje imprese, cum'è magazzini di cunvenzione, cucine cummerciale, eateries, packinghouses, etc.

Cumu l'esitatu sopra, i congelatori di pettu cummerciale ponu almacenà un gran numaru d'articuli, perchè anu una grande dimensione horizontale per piglià più spaziu di pavimentu.I cesti di almacenamentu interni ponu aiutà assai à mantene e varietà di l'alimenti organizzati bè, è permettenu à l'utilizatori o à i clienti di truvà facilmente i so alimenti preferiti rapidamente.I congelatori di pettu mantenenu regularmente un intervallu di temperatura perfetta chì vi permette di aghjustà un livellu precisu per furnisce i vostri prudutti alimentari cù una cundizione ottima di almacenamento.

U congelatore di pettu cummerciale hè una soluzione rentabile per l'imprese alimentari

Funzioni cumuni di i congelatori di pettu cummerciale

Control di temperatura

I congelatori di pettu cummerciale mantenenu a temperatura in un intervallu trà -22 ~ -18 ° C o 0 ~ 10 ° C (-7,6 ~ -0,4 ° F o 32 ~ 50 ° C), in più di u ghjacciu, i congelatori di pettu ponu ancu aiutà. tenete diversi alimenti congelati cum'è verdura, carne di porcu, bistecca, stack food, etc.A maiò parte di l'unità sò generalmente dotate di un dial switch per l'aghjustamenti di a temperatura.U numeru minimu hè u livellu più caldu, è u numeru massimu hè u livellu più fretu.Se vulete spegne a macchina, basta à marcà à u livellu "0".Pudete cungelà facilmente u vostru alimentu à un ritmu rapidu se mette u switch à un altu livellu.Tutti issi ponu permette à voi à upirari facirmenti lu sistemu friddu.Inoltre, un controller digitale cù a visualizazione hè ancu dispunibule per a vostra opzione, chì pò aiutà à fà u monitoraghju di e temperature di almacenamento in modi intelligenti è visuali, ma avete bisognu di pagà un costu extra per questa opzione.

Cesti di magazzini

I congelatori di pettu sò cumunamenti accessoriati cù 2 o più cesti di almacenamento, chì sò assai utili per l'almacenamiento è l'urganizazione di grandi quantità di articuli alimentari.Permette à l'utilizatori di accede facilmente à ciò chì anu bisognu, è impedisce à l'armadiu di almacenamentu da l'urganizazione disordinata.

Tipi di Top Lid

Ci sò generalmente dui tipi di porte dispunibuli per e diverse esigenze, unu hè furmendu un coperchio solidu, un altru hè un coperchio di vetru.U congelatore di pettu cummerciale cù una tapa solida formante hè chjamatucongelatore a cassetta di almacenamento, è una unità cù tapa di vetru hè chjamatamostra u congelatore di pettu.A tapa solida hè custruita cù materiale di furmazione, chì hà un insulamentu termale megliu cà u tipu di vetru, ma l'utilizatori anu bisognu di apre a tapa superiore prima di navigà l'articuli di almacenamento.A tapa superiore cù vetru permette à l'utilizatori di guardà i so cibi preferiti senza apre u coperchiu, cusì hè una soluzione eccellente per i magazzini è i ristoranti per attirà facilmente l'attenzione di i clienti à i so prudutti, aiutendu infine à stimulà e so attività.

Tipi di scongelamento

U scongelamentu hè u mantenimentu necessariu per caccià u ghjacciu o u gelu accumulatu intornu à l'unità di evaporazione o nantu à u muru di l'armadiu.Questu hè causatu da a condensazione di l'aria calda quandu vene in u compartment di almacenamentu à u cuntattu cù l'aria fridda interna, l'articuli congelati è i cumpunenti interni, u vapore diventa facilmente ghiacciatu una volta chì a so temperatura scende sottu à 0 ° C.Per assicurà chì l'unità di refrigerazione funziona in modu nurmale è ùn cunsume micca più energia, avemu bisognu di caccià u ghjacciu è u ghjacciu quandu u congelatore di pettu travaglia in continuu per longu periodi di tempu, se l'unità ùn hà micca un sistema di auto-scongelamentu, pudete simpricimenti turnà. off the unit and disconnect the power to wait until the frost melt away, ma stu prucessu vi purterà uni pochi d'ore per finisce.Sè vo site fastidiu cù stu travagliu, ci hè una opzione di auto-scongelamentu, chì hè assai utile per voi per fà stu travagliu automaticamente, è assicuratevi chì a vostra unità funziona in modu efficiente.

Vaschetta di drenaje

I congelatori venenu cù una tavula di drenaje per cullà l'acqua di drenaje da u ghjacciu funnu è u ghjacciu, questu cumpunente hè situatu sottu à l'outlet di drenaje è deve esse tenutu chjaru tuttu u tempu.Quandu finiscinu u scongelamentu è u drenaje, avete bisognu di utilizà una spugna molle per asciucà u congelatore prima ch'ellu sia inseritu in u putere di novu.Di sicuru, pudete avè qualchì mudellu cù un dispositivu evaporating chì pò sguassà automaticamente l'acqua di scongelamento.

Cunsiglii per a conservazione di l'alimenti congelati

Quandu si principia à utilizà u congelatore di pettu, duvete mantene l'armadiu pulito prima di guardà l'alimentariu.

Mantene i vostri articuli di l'alimentariu impannillati in un pacchettu, particularmente per a carne cruda.Se u materiale d'imballu originale ùn hè micca in boni cundizioni, allora sguassate è ricuperate bè l'articuli almacenati.Chì pò prevene i vostri alimenti da a contaminazione incruciata.

Per almacenà l'alimentu cottu caldu, deve esse rinfriscatu à a temperatura di l'ambienti prima di mette in u congelatore di u pettu, chì pò impedisce à u vostru apparecchiu di cunsumà più energia.

Puderà veramente aiutà à urganizà è ottimisà u vostru spaziu di almacenamentu se tutti l'alimenti sò imballati bè.L'alimentu impannillatu bè pò prevene da ogni perdita è influssu di umidità chì dura a vita di i vostri prudutti.

Leghjite l'altri Posti

Cosa hè u sistema di scongelamentu in un frigorifero cummerciale?

Parechje persone anu mai intesu parlà di u terminu "defrost" quandu utilizanu a frigorifera cummerciale.Sè avete avutu usatu u vostru frigorifero o congelatore per un tempu, cù u tempu...

U almacenamentu propiu di l'alimentariu hè impurtante per prevene a contaminazione incruciata ...

L'immagazzinamentu di l'alimentu impropriu in a frigorifera pò purtà à a contaminazione incruciata, chì in fine causerebbe seri prublemi di salute cum'è l'avvelenamentu alimentariu è l'alimentu ...

Cumu impediscenu i vostri frigoriferi cummirciali da eccessivi ...

I frigorifici cummirciali sò l'apparecchi è l'arnesi essenziali di parechji magazzini di vendita è ristoranti, per una varietà di diversi prudutti almacenati chì sò generalmente merchandised...

I nostri prudutti

Prodotti è Soluzioni Per Frigoriferi è Congelatori

Réfrigérateurs à porte en verre de style rétro pour la promotion des boissons et de la bière

I frigoriferi di vetru di vetru ponu purtà qualcosa un pocu sfarente, postu chì sò cuncepiti cù un aspettu esteticu è ispirati da a tendenza retro ...

Frigori di marca persunalizata per a promozione di a birra Budweiser

Budweiser hè una famosa marca americana di birra, chì hè stata fundata prima in u 1876 da Anheuser-Busch.Oghje, Budweiser hà a so attività cù un significativu ...

Soluzioni su misura è di marca per i frigoriferi è i congelatori

Nenwell hà una vasta sperienza in a persunalizazione è a marca di una varietà di frigoriferi è congelatori straordinarii è funzionali per diverse imprese ...


Tempu di pubblicazione: Dec-10-2021 Viste: