1c022983

I metudi cumunimenti usati per mantene a freschezza in i frigoriferi

I frigoriferi (congelatori) sò l'equipaggiu di refrigerazione essenziale per i magazzini, i supermercati è i mercati agriculi, chì furniscenu diverse funzioni per e persone.I frigorifici ghjucanu un rolu à rinfriscà i frutti è e bevande per ghjunghje à a temperatura ottima di manghjà è beie, arricchisce u gustu di a dieta di e persone è stimulanu i palati gustativi.Inoltre, frigoriferi supermercati è altrifrigoriferi di qualità cummercialeghjucà ancu un rolu impurtante in a priservazione di carne fresca, ligumi, manciari cotti è altri alimenti, rendendu u almacenamentu di l'alimentariu più longu.Allora chì sò i metudi cumuni di mantenimentu frescu in i frigorifici?

主图

1. Prestate attenzione à a temperatura di refrigerazione è u tempu di rinfrescante di l'alimentu

In generale, u intervallu di temperatura di u frigorifero cumunimenti utilizatu hè trà 0 ~ 10 ℃, è in questu intervallu di temperatura, ci saranu sempre alcuni batteri chì si multiplicanu lentamente è acceleranu a deteriorazione di l'alimentariu.In i frigorifici di i supermercati cummerciale, a temperatura di refrigerazione pò esse bassu à -2 ° C, chì ponu furnisce un ambiente di almacenamentu relativamente sicuru per i materiali alimentari.In generale, a temperatura di u cooler di mostra di frutta è verdura deve esse cuntrullata à circa 0 ℃, è u persunale deve esse guardatu in magazzini separati quant'è pussibule per chì i frutti è ligumi ponu esse almacenati per un tempu più longu.A carne fresca deve esse piazzata in un armariu di carne fresca chì a temperatura deve esse cuntrullata sopra à -18 ℃ per evità a crescita di i microorganismi, mentre chì l'alimentu cottu deve esse piazzatu in una vitrina di deli cù un intervallu di temperatura di 2-8 ℃.

 

2. Cumu mantene l'alimentu frescu

1) L'alimentu cottu deve esse rinfriscatu bè prima di mette in u congelatore

Se l'alimentu ùn hè micca abbastanza rinfriscatu è entra di colpu in un ambiente di bassa temperatura, u centru di l'alimentariu hè propensu à cambiamenti qualitativi.L'aria calda purtata da l'alimentu provoca a condensazione di u vapore d'acqua, chì pò prumove a crescita di u muffa è chì l'alimentu in a frigorifera diventa muffa.

2) Ùn lavate micca ligumi, carne, frutti prima di mette in a frigorifera

Perchè u materiale hà inizialmente un "film protettivu", se a "film protettiva" nantu à a superficia hè lavata, aiuterà i microorganisimi per invadiscia l'alimentu.

Se ci hè terra nantu à a superficia di u fruttu, sguassate cù un pappu prima di mette in a frigorifera.

3) A carne fresca è i frutti di mare deve esse sigillati è almacenati in un congelatore.

Se a carne fresca è i frutti di mare ùn sò micca guardati bè, ponu esse facilmente infettati da bacteria è causanu deterioramentu.Per quessa, anu da esse sigillati è imballati in l'armadiu di carne fresca per u almacenamentu congelatu.

Newell Refrigeration hè una cumpagnia specializata in u serviziu di i clienti chjuchi è medii, chì furnisce cumpleturefrigerazione cummercialesuluzioni per aiutà à sviluppà mercati efficaci.Fornite à i clienti frigoriferi di supermercati cummirciali di a più alta qualità è rispettosi di l'ambiente per l'apertura di magazzini o supermercati cù una prutezzione post-vendita completa è prufessiunale.

Leghjite l'altri Posti

Cumu Scelta U Refrigeratore di Bevande è Bevande Giustu Per

Quandu avete a pianificà di gestisce un magazinu di cunvenzione o una impresa di ristorazione, ci sarà una quistione chì pudete dumandà: cumu sceglie u frigorifero ghjustu ...

A tendenza di sviluppu di u mercatu di i frigoriferi cummerciale

I frigoriferi cummirciali sò generalmente divisi in trè categurie: frigoriferi cummerciale, congelatori cummirciali è frigoriferi di cucina, ...

Nenwell celebra u 15u anniversariu è a ristrutturazione di l'uffiziu

I frigoriferi cummirciali sò l'apparecchi è l'arnesi essenziali di parechji magazzini di vendita è ristoranti, per una varietà di diversi prudutti almacenati chì sò ...

I nostri prudutti

Customizing & Branding

Nenwell vi furnisce e soluzioni persunalizate è di marca per fà i frigoriferi perfetti per diverse applicazioni è esigenze cummerciale.


Tempu di pubblicazione: Feb-24-2021 Viste: